Helvetia 

0
Rendeljen termékeket további 20000 Ft értékben és a szállítási költség ingyenes lesz!

Leg >>

Termékek

FAQ - Gyakori kérdésék


  • Termékek

    Cukorbeteg vagyok, honnan tudom, hogy a termék megfelelő számomra?

    Minden egyes termék információt tartalmaz (piktogramot), arról hogy alkalmas-e a diabetikusok vagy vegetáriánusok számára, hogy tartalmaz-e tartósítószereket, glutént vagy tejtermékeket. Abban az esetben, ha más konkrét kérdése van, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.

    Mi a különbség az étrend-kiegészítők és a gyógyszerek között?

    Az étrend-kiegészítők alapvetően különböznek a gyógyszerektől. A gyógyszereknek többnyire magas hatóanyag tartalmuk van és nagyon gyorsan hatnak, másrészt viszont többnyire nagyobb megterhelést jelentenek a szervezet számára. Ezzel szemben az étrend-kiegészítők kisebb koncentrációjú hatóanyagot tartalmaznak, így a használatuk tovább tart – de nem terhelik meg annyira a szervezetet, főként, ha tiszta természetes kivonatokat és hatóanyagokat tartalmaznak.

    A termékek tetszenek, de nem tudok választani?

    Ebben az esetben végezzen el egy rövid „mi a legjobb nekem” tesztet a bal felső sarokban, amely pár egyszerű válasz megadása után felajánlja Önnek azt a terméket, ami a legmegfelelőbb az Ön számára. Abban az esetben, ha ezután sem tud dönteni, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, akik szívesen segítenek Önnek.

    Meddig használhatom a termékeket?

    Az étrend-kiegészítők többségének a hosszú távú használata ajánlott. Mivel általában természetes anyagokból vannak előállítva szinte semmilyen mellékhatásuk sincs. A terméket először is a jelenlegi állapot javítására használják (pl. súlycsökkentésre) és később megelőzésként ajánljuk használni. Ennek megfelelően kell adagolni is, az adagolás a termékek többségénél növelhető és a kívánt eredmény elérése után pedig csökkenthető a fenntartó dózisra.

    A kapszuláimnak más a színe, mint az előző szállítmányban. Ez ezért van, mert változott az összetételük?

    Az Európai Bizottság 2022. januárjában betiltotta a titán-dioxid élelmiszer-adalékanyagként történő használatát, amely tilalom hat hónapos átmeneti időszakot követően 2022. július elején lépett életbe. Azt ezt követően gyártott étrendkiegészítő termékeinkben ennek értelmében nincs E 171 adalékanyag (titán-dioxid), így ezen termékek színe a továbbiakban nem a megszokott fehér lesz. A titán-dioxid összetevő nem mérgező, nem káros az egészségre, elhagyása pedig nem jelenti a termékek minőségének romlását, vagy azok hatékonyságának csökkenését.

     

  • Küldemények

    Hogyan rendeljünk?

    Rendelhet egyszeri alkalommal, vagy megrendelheti egy bizonyos termék rendszeres küldését is. Az egyes küldemények árát mindig az adott terméknél találja meg.

    INGYENES étrend-kiegészítőt kínáltak, de a küldeményben postautalványt találtam?

    Abban az esetben, ha Önnek az ingyenes húsz napos kezdeti kezelést ajánlották fel kipróbálásra, egy olyan küldeményről van szó, ahol nem a csomag tartalmáért fizet, hanem a postaköltségért és csomagolási díjért, tehát a 1.390 Ft-ot. Ezért van postautalvány a küldeményben. A postautalvány lejárati ideje az átvétel napjától számítva 14 napon belül telik le, hogy legyen elegendő ideje kipróbálni a terméket. Mivel a megfelelő hatás elérése érdekében ajánljuk, hogy az étrend-kiegészítőt legalább 3 hónapig használja, a küldemény részét alkotja egy rendelkező rendszeres vétel kínálat is, ahol a postaköltséget és a csomagolási díjat már nem fizeti. Természetesen Öntől függ, hogy meddig él a rendszeres küldemények kihasználásának lehetőségével.

    Hogyan működik a rendszeres szállítás?

    A rendszeres küldemény bebiztosítja az Ön által választott termék ajánlott napi adagjának kézbesítését 20 naponta egyenesen a postaládájába kedvezményes áron postaköltség nélkül.

    Meg lehet változtatni a rendszeres küldemények gyakoriságát?

    Abban az esetben, ha meg szeretné változtatni a rendszeres küldemények gyakoriságát, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, szívesen segítenek Önnek. A telefonszámunk 06-1-6-333-666 (H-P 8:00-17:00).

    Lehetséges növelni a termék mennyiségét a rendszeres küldeményeknél és így egyben gyorsabb hatást is elérni?

    Természetes igen. Abban az esetben, ha meg szeretné változtatni a termék mennyiségét a rendszeres küldeményeknél, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Szívesen segítenek Önnek a gyorsabb hatás elérésében és egyben a pénz megtakarításában is! Telefonszámunk 06-1-6-333-666 (H-P 8:00-17:00).

    Ajándékként is megvehetem a rendszeres küldeményt?

    Természetesen. Abban az esetben, ha azt szeretné, hogy a „megajándékozott” semmit se fizessen, előrefizetheti a küldeményeket. Az előrefizetés az új küldeményeknél kerül levonásra és a címzett a termékeinket teljesen ingyen fogja megkapni. Kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen megadjuk a bankszámla számunkat és a befizetési azonosítót, amelyet szükséges feltüntetni az átutal pénzösszeg helyes elkönyvelésének érdekében. Telefonszámunk 06-1-6-333-666 (H-P 8:00-17:00).

    Abban az esetben, ha megrendelem a rendszeres küldeményeket kötelezem magamat valamire? Bármikor törölhetem őket?

    Nincs semmilyen elkötelezettsége, a rendszeres küldeményeket bármikor törölheti. Ilyen esetben ajánljuk, hogy lépjen kapcsolatba telefonon az ügyfélszolgálattal, mivel csak így tudja meg, hogy milyen állapotban vannak jelenleg a küldeményei, jogosult-e INGYENES ajándékra, vagy van-e fenntartott különleges ajánlatunk az Ön számára.

    Szeretném a rendszeres küldeményeket egy időre megszakítani.

    Abban az esetben, ha szabadságra megy, vagy hosszabb ideig külföldön fog tartózkodni, akkor szívesen felfüggesztjük a csomagok küldését, úgy ahogyan azt Ön kívánja. Ha tartalékolni szeretne, nagyon vonzó mennyiségi kedvezményeket tudunk ajánlani. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, szívesen beállítjuk a küldeményeit úgy, ahogyan azt Ön kívánja. Telefonszámunk 06-1-6-333-666 (H-P 8:00-17:00).

    A rendszeres küldeményeket töröltethetem e-mailen keresztül?

    A rendszeres küldeményeket természetesen írásban is törölheti (e-maillel, vagy levélben). Nagyon fontos, hogy a levél tartalmazza az ügyfélszámát, vagy legalább a címet, amelyre a küldemények érkeznek, hogy azonosítani tudjuk Önt. Sajnos gyakran előfordul, hogy a törlési kérelem a szükséges adatok nélkül érkezik, bizonyos esetekben hibás e-mail címmel, és így nem tudjuk felvenni a kapcsolatot az ügyféllel. Így a kérelmet sem tudjuk feldolgozni. Ezért ajánljuk a telefonon keresztül való ügyintézést, mert csak így szerezhet információt a küldeményei jelenlegi állapotáról, és a törlés bármilyen késedelem nélkül történik (amit pl. az írásos kérelem kézbesítése okozhat).

    Nem elérhetőek a feltüntetett telefonszámon

    Az ügyfélszolgálat vonala minden nap 8:00-től 17:00 óráig hívható a száma 06-1-6-333-666. Abban az esetben, ha vissza szeretné hívni azt a számot, ami megjelent a mobiltelefonja kijelzőjén a hívásunk után, lehetséges, hogy nem jön létre a kapcsolat. Mivel több szolgáltató szolgálatait vesszük igénybe a megjelenő telefonszámot az üzemeltető adja meg, attól függően, hogy milyen szolgáltatónál vezetik az Ön telefonszámát. Ezt sajnos nem tudjuk befolyásolni. A telefonjában mentse el ezt a telefonszámot 06-1-6-333-666, ahol mindig elérhetőek vagyunk (munkaidőn kívül információt kap a vonal működésének idejéről).

    Honnan járnak a küldemények?

    A Helvetia Apotheke márka értékesítője, gyártója és tulajdonosa a csehországi Helvetia Direct Marketing, s.r.o., Hostivarska 133/64, 102 00 Praha 10, Cseh Köztársaság. A magyar vásárlók számára Budapesten, budapesti telefonszámmal rendelkező ügyfélszolgálat működik a száma 06-1-6-333-666 (H-P 8:00-17:00), és egy magyar postai levelezési cím közvetlenül az ügyfélszolgálatra: Helvetia Apotheke, KLSZÜ, 1985 Budapest.

    A katalógusból megtörtént rendelésből érkezett csomagban a számlán a postaköltség is fel volt tüntetve, ez rendben van?

    A küldemény teljes ára, mindig megfelel annak az árnak, amiért a webáruházban vásárolt, és ami fel volt tüntetve a rendelés visszaigazolásában is, amelyet e-mailben küldtünk el. Szállítási és kezelési költség 1.390 Ft, 15.000 Ft rendelési érték felett a szállítási költség ingyenes!

    Hol találom meg az ügyfélszámomat?

    Az ügyfélszámát bármelyik szállítási jegyzéken megtalálja a bal feslő sarokban. Az ügyfélszámát tartalmazza a befizetési azonosító is (az első 7 szám).

  • Fizetés

    Hogyan fizethetek?

    A legegyszerűbb fizetési mód a postautalvány kifizetése, ami a küldemény részeként érkezik. Minden fizetésnek egyedi befizetési azonosítója van, ezért nem ajánljuk összeadni az utalásokat vagy több postautalványt egy összeggel kifizetni. Abban az esetben, ha meg szeretné takarítani a postaköltségeket, ajánljuk a banki utalásokon keresztül megtörtént fizetési módot. Bankszámlaszám:
    10918001-00000093-36760004 UniCredit Bank
    (IBAN: HU82 1091 8001 0000 0093 3676 0004)

    Ebben az esetben, szükséges az egyes utalásokat külön-külön utalni és mindig megadni a befizetési azonosítójukat (= a pénzutalvánnyal érkező kísérőlevél követési száma). Utaláskor ne töltse ki a megjegyzés vagy közlemény részét, mert az utalásokat elektronikusan dolgozzuk fel, csak az utalás dátuma, az összeg és a befizető azonosító töltődik fel. Az üzeneteket leadhatja az ügyfélszolgálatnál.

    Hogyan takaríthatok meg pénzt?

    A pénz megtakarítása nagyon egyszerű! Abban az esetben, ha nagyobb mennyiségű terméket rendel meg, speciális mennyiségi kedvezményt kap. Egyszeri rendelés esetében a mennyiségi kedvezmény egyenesen a terméknél van feltüntetve. Ha a rendszeres küldeménynél szeretné növelni a mennyiséget, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal a következő telefonszámon 06-1-6-333-666 (H-P 8:00-17:00).

    A bejegyzések nem egyeznek a lejárati idő eltelte után fennmaradt összeggel.

    Megtörténhet, hogy az Ön utalása elkerüli a küldeményünket és így értesíteni fogjuk a fennmaradt hátralékról. Ebben az esetben minden rendben van, nincs ok az aggodalomra. Abban az esetben, ha több mint egy héttel ezelőtt kifizette a küldeményt (a felszólítás dátumától) kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal a következő telefonszámon 06-1-6-333-666 (H-P 8:00-17:00). Mindent megteszünk azért, hogy elégedett lehessen.

    Hol találhatom meg a rendelések, küldemények és a fizetések áttekintését?

    Jelentkezzen be az „Oldalaim”-ra a www.helvetia.hu oldalon. A jelentkezés során szüksége lesz az ügyfélszámára és az irányítószámára. Itt megtekintheti az összes rendelésével kapcsolatos jelenlegi adatait, és az egyes küldeményekkel és befizetésekkel kapcsolatos információkat.

    Hogyan léphetek Önökkel kapcsolatba?

    Bármilyen kérdés felmerülése esetén, kérjük, hívjon fel a következő telefonszámon 06-1-6-333-666 (H-P 8:00-17:00). Írásban is felveheti velünk a kapcsolatot az alábbi címen:

    Helvetia Apotheke
    KLSZÜ
    Budapest
    1985

    A küldemény megsérült.

    Elnézését kérünk, ha a küldemény megrongálódott. Szívesen kicseréljük, természetesen ingyenesen. Lépjen velünk kapcsolatba a következő telefonszámon 06-1-6-333-666 (H-P 8:00-17:00).

    Hogyan küldhetem vissza a küldeményt?

    Minden kézbesített küldeményt az átvétel napjától 14 napon belül vissza lehet küldeni. Abban az esetben, ha visszaküldi a csomagot nem szükséges érte fizetni. A sürgetett összeget csökkenteni fogjuk a postaköltség díjának összegével. Az összes visszaküldött küldeményt, kérjük, küldje vissza megfelelő bélyegzővel ellátva a címünkre:

    Helvetia Apotheke
    KLSZÜ
    Budapest
    1985

     

  © 2010-2025 Helvetia Apotheke